Summa sidvisningar

fredag 29 april 2016

Köket idag

Så här ser köket ut idag lite uppdateringar har det blivit och jag ändrar gärna så rätt som det är är det annorlunda. Luckorna lackerades 2009 och har sina skavanker men jag gillar det hyggligt ändå.
Ugn och micro är utbytt till lite modernare ( loppis 700 för båda)
På tur står kyl och frys för de är lite kaiko då blir det side-by-side förhoppningsvis Smeg. Spiskåpan var mässing innan men brorsan lackade den i nån billack Merceders tror jag. Blev mycket bättre. Bara att konstatera att jag är en som gillar den kalla färgskalan mer än den varma. 


Matplats med fönsterbord lampan är från GeKås  riktigt nöjd med det inköpet

Taket vitmålat och  kakeldekor



Det jag vill säga med det här inlägget är att man behöver inte alltid riva ut allt för att få det riktigt bra. Det mesta här är återbruk och endast småsaker är nyköpt. Tror minsann att kakeldekoren och plåtstolarna är nyköp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar