Summa sidvisningar

fredag 2 september 2016

Min stolthet

Idag kan jag äntligen presentera en stor, tung och väldigt snygg donna :) Hon har fått en total makeover och jisses vad nöjd jag är med resultatet. Det har ju tagit sin lilla stund och jag har varit både ledbruten och full med blåmärken. Vi skulle ju ha ner henne från andra våningen där jag köpte henne... pust tungt! Jag är väldigt tacksam för min man som stödjer mig i mina projekt utan honom hade det inte varit lika enkelt ( och så har han ju en väldigt praktisk bil) Jag har målat först 3 lager med färg och sen torrborstat fram en form av drivvedslook.
Innan var hon inte så snygg ganska blarrig och så om möjligt ännu tyngre ut. 

Pyntet kommer antagligen att bytas efterhand
ville bara få till något ikväll 



Passade rätt bra till draperiet 


Evis på Hagalid växer fram här :)

1 kommentar: