Summa sidvisningar

lördag 2 september 2017

Fina paket

Ni som känner mig vet också att jag gillar att slå in fina paket. När tid finns -  ibland får man bara helt enkelt skynda på det hela, men när tiden finns eller om man kanske ska ge bort något som inte ser så mycket ut för världen lägg lite extra krut på paketet och det ser ut som det är värt mycket mer.
Som den samlare jag är passar jag alltid på att spara fina bilder papper snören och annat som kan komma till användning senare, perfekt att ta fram till paketen. 
Att ge bort pengar och presentkort är ju en sån grej där man vill fixa till det lite extra.
 En jobbarkompis fyllde 30 igår och alla blev lite tagna på sängkanten snabb insamling och som den den filmnörd han är ville vi ge biobiljetter men det gick ju inte att få tag på på så kort varsel. Så vi gjorde så här.


SF.s presentkort laminerat och pengarna fästa med häftmassa på la det i en gammal etikettask sen slog jag in det lite fint och gjorde ett eget kort till. Visst blir det roligare än ett vanligt kuvert med ett presentkort i?! 



Ett annat paket jag slagit in är detta till ett syskonbarn. Märk väl att spetsen har jag gärna med överallt den festar till det lite och är bara vanligt fyrkantigt tårtpapper 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar