Summa sidvisningar

måndag 25 december 2017

Julklapp som uppskattades

Jag och dottern Sophie var på loppis för ett tag sedan och då hittade hon en stereobänk i sån här typisk "Carpatiek" hon tyckte den var ganska snygg som den var men jag såg helt andra möjligheter då modellen var superbra. Gedigen och stadig som attans.
Ser ni potensialen?


Själva cdställen plockades bort för att om möjligt iallafall kunna ha något högt och smalt där.

Nu har hon en tvmöbel som jag lovar att ingen annan av hennes kompisar har 

Grå grund sen svart och brunt och ett lager svart vax på allt. För att få lite mer dimension lite silver här och där för få det lite mer dramatiskt

En ganska typisk stil vad det gäller min målarteknik gillar ni det och vill ha något målat i denna stil så är det bara att höra av sig till Evis Paint´n Stuff.
Nu har jag en väldigt glad dotter med en av de största julklappar hon någonsin fått så klart målad med kärlek 💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar