Summa sidvisningar

onsdag 9 oktober 2019

Allt möjligt från helgen som var

Var själv hemma i fredagskväll så då fixade jag lite nytt i köksfönstret
I vanlig ordning återbruk av olika slag
 

Det blev en lampa av fjädern från min Mini som gått av, det bukar sitta ett plast/färghölje på men det
brände jag av genom att lägga med det i brasan i kakelugnen.

Oljekannor med ett par fejkväxter

Flaskan har det varit doftpinnar i den brukar jag ha ett par avklippta murgrönekvistar i. Böckerna skulle slängas och regskylten är nog från nån loppis


Ett par murgrönor som fått rötter i den lilla flaskan sen innan


Vackert precis runt knuten



Några svampar följde med hem från skogen så Fredrik fick sig en ordentlig smörgås jag gillar
inte svamp men det är kul att plocka. Fredrik är inte ett dugg ledsen för det

Ett fint paket blev det också till brorsdottern som fyllt 15år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar