Summa sidvisningar

tisdag 14 juli 2020

Semester och inte sååå fint väder

När vädret inte är det bästa och man plockat alla sniglar 
man kan hitta då börjar jag flytta saker inomhus.

Fredrik har en lite samling med hjälmar som har hängt på skruvtvingarna
 på skåpet men nu blev de för många och fick flytta
Några böcker fick plats emellan istället 


Matsalsbordet blev strippat och började om från början  fick göra om ett par gånger innan jag blev nöjd 

Här ser man att stjärnorna hänger kvar de har jag tagit bort nu

Svårt att det inte blir på rad på ett så långt bord men  jag har grupperat
 sakerna i tre öar då blev det bra 

En korg som stod i källaren , några gräs från Östra stranden  och
 trollhassel jag fått av en kompis fick en plats uppe på stegen 


Testade att göra en gräskrona igår kväll svårt och kramp i handen
men fick till något tillslut 
Hoppas ni har en bra sommar
//Kram Evis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar