Summa sidvisningar

måndag 19 december 2016

20 000

Jaha då var gränsen sprängd. Tack alla besökare, på 8 månader har jag nått hela 20 000 besökare! Jisses inget jag ens vågade tro när jag startade.
Som ni kanske har märkt har jag min blogg reklamfri, hoppas ni gillar det.
 Det innebär också att jag inte tjänar några pengar på den och tänker nog att den så får förbli. 
För att fira detta så är det ju så klart dags för en liten enkel tävling det är ju snart jul så vinsten är: 



För att vinna dessa söta påsar vill jag att ni
 skickar ett mejl till mig på 68evis@gmail.com
Lämna gärna nån synpunkt på vad som är bra
 eller dåligt om det är något ni önskar se i bloggen. 
Men för att tävla räcker det med mejlet 
men alltid kul att få lite synpunkter.
vinnaren publiceras på onsdag kl 20
So long and good luck
 // kram Evis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar