Summa sidvisningar

måndag 26 december 2016

God Jul och god fortsättning

Hoppas alla har en skön helg och inte blåser bort. Själv börjar jag på ett nytt målarprojekt idag då det förra nu är sålt. 
Denna gång blir det ett soffbord som är lite skamfilat jag tänker inte göra någonting åt det slitna och ingen spackling kommer att ske, jag vill att det inte ska vara perfekt för det är det är det som ger möbler karaktär.
 Högblanka möbler i all ära men inte ådras de med värdighet precis. Nä ruffigt vill jag ha det så det är de kunderna som jag vänder mig till. Förhoppningsvis kommer detta bord att bli precis så som jag har tänkt mig det. 


Jag har kollat lite på gamla julbilder från detta huset nog har det ändrats en hel del :) Från vitt chabbychic till lite tuffare men ändå med en vit bas. 







Stallfönstret med spegelglas är till salu för 200 kr





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar