Summa sidvisningar

söndag 24 juni 2018

Marknad

Då alla vet att jag gillar återbruk så vill jag bjuda in till en marknadshelg hemma hos oss där kommer jag att sälja saker jag tillverkat av saker jag hittat eller köpt på loppis och gjort om. Det kommer även att blir traditionell loppis.
 Kaffe med päronbiskvi kommer att finnas till en rimlig peng.

De fina sakerna från Perfect Home kommer att visas upp som man sen kan beställa för leverans ca en vecka senare. 

Save the date lördag och söndag 28-29 juli på Hagalid.

Välkomna hem till oss för att få egen inspiration eller handla något du gillar eller bara ta en fika 
Och självklart kommer det att finnas änglar att köpa där 10 kr per såld ängel går till Barncancerfonden. 
Swish och cash funkar 

Mer information kommer senare

F-skattsedel finns
Nedan kan ni se några exempel på vad som kommer att finnas.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar