Summa sidvisningar

söndag 18 november 2018

Pyssel med julsmak

Idag har jag lånat lokalerna på jobbet och pysslat med mina syskonbarn. En Nissedörr stod på schemat och jag måste säga att de knåpade på bra. De var så fokuserade och hade tålamod med det ibland väldigt pilliga jobb.
Jag hade fixat en del grejer innan så de hade en bra grund och alla fick samma förutsättningar.
De äldre gjorde allt väldigt sobert och genomtänkt i en nedtonad färgskala med den yngsta gick liksom mer all in. 
Men alla blev ju fantastiskt fina.
Wilmers fina farstubro visst är det mysigt?
(siffrorna ska fixas med silverpenna hemma)

Miras, här vill man gå upp för trappan och kika in genom fönstret 


Almas Ser lite tomt ut just men hon ska fixa till sin brevlåda med silvertext
 och fixa lite annat  

Majken fick till en härligt kitschig stämning där man känner sig välkommen

Alicia hann med hur mycket som helst och fantasin flödade 



 Stolt moster/faster är jag. De är i åldrarna 6 till 14 och det är kul att hitta ett pyssel som alla kunde uppskatta.
Det sista de sa var att de ville pyssla mer till sina dörrar innan jul. Betyg A+ till mig där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar