Summa sidvisningar

onsdag 9 januari 2019

Key lime pie dip

Halloj det var ett tag sen jag la ut något här så nu tyckte jag att det var dags.
Denna gång har jag testat ett gott, enkelt och glutenfritt recept och jag kan bara säga mums! 
Tyvärr var det ingen snygg sak att fota då det blev ett spontanbak så jag hade inga bra frukter att ha till men jag kan lova att det smakar super.
Nu testade vid med banan till och frös in resten för jag vill gärna tro att det blir en väldigt god glass.


Recept:

1 burk karamelliserad mjölk
rivet skal och saft av 2 lime
2 dl grädde 
100 g Phiadelfiaost

Blanda kolan med limen 
Vispa grädden fluffig  tillsammans med osten 
Rör ihop allt och servera med frukt och bär och några goda kex. 
Håller ett par dagar i kylen och funkar att frysa
Lycka till 
Evis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar