Summa sidvisningar

söndag 7 juli 2019

Party cooler

Denna midsommaren så satte brorsan griller i huvudet på mig :) 
Inte för att min hjärna har svårt att gå i spinn precis men han väckte en tanke då han sökte någon form av tunna eller kärl att ha som partykyl. 

Så idag var jag ju bara tvungen att testa att bygga en,  kan bli någon lite finjustering annars är jag nöjd med hur den blev.  Återbruk är ju ett måste så virket jag använt är sån som blivit över från tidigare bygge. Just detta är råspont från mamma och pappas ränne.
En plast låda från Dollarstore fick bli själva grunden att bygga runt


Jag byggde själva lådan väldigt basic då ja gillar det
 ruffa, här är den trären

För att få den lite mer väderbiten så behandlade jag den först med
 ett lager kaffe som blev över från frukosten och 
sen en ättika som stått med stålull.


För att få karaktär fick det bli text med mina kära schabloner

Hade inte riktigt 34 liter is att fylla upp med för att
 kunna ta en schysst bild men ni förstår principen.


Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar