Summa sidvisningar

söndag 16 februari 2020

Pyssel och 166 000 besökare

Jag kan inte bli mer än lycklig över att så många hittar hit till min blogg!
 Härom dagen tickade det förbi 166 000 klick, besökare från 82 länder hur galet är inte det!? 
Just nu är de det flest besökare från Ukraina ja förutom  Sverige då.
Ni hittar mig också på instagram där heter jag @68evis 

 Hoppas jag kan inspirera människor och sätta någon slags avstamp på denna jord. Mitt måtto är lite snett är också rakt vilket  betyder att allt inte behöver vara så perfekt att man inte vågar prova att fixa något själv. 
Vårt hem är fullt med hemmafix och allt är inte perfekt en del är rent av fult men personligt och i mina ögon charmigt. 
Så pyssla på och testa man mår bra av att göra saker med sina händer. Sen kan det ju vara allt från att baka, virka, odla, måla eller vad som helst som gör att man mår bra.

Mina senaste pyssel är ett hus som jag gjort av en kattsandslåda (vilket gjorde att jag hamnade på radio kronoberg) Det blev inte perfekt men det var en test ska testa igen men då blir det nog av en baginboxlåda.

Takpannor av ett mellanlägg från jobbet

Resultatet blev en hacienda 




Älskar att göra fönsterglas av gelatinblad
det blir helt magiskt ljus genom dem

Ett annat projekt är en lykta som står på jobbet som hade ett litet vilset blockljus i. Grejen är att vi inte
får ha levande ljus på jobbet så den var ju aldrig tänd, lite tråkigt kan man säga

Så med ett batteriljus, brädor från vårt gamla altangolv, en flaska vars kork inte längre var tät och
några strandfynd så blev det riktigt mysigt där i. 

Det är väldigt praktiskt med batteriljus för det går ju
att arrangera precis hur "brandfarligt" man vill :) 
                                 Så mina vänner pyssla på och må väl, 
               tack för att ni tittar in
                      // kram Evis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar