Summa sidvisningar

måndag 25 juli 2016

God bless America

Sådär nu är pallen klar. Vi fick gäster igår som stannade över natten så hann ju inte klart. Men det var nog meningen att den skulle bli klar idag för jag ha blivit " kind of a grandma" idag. Blake som jag var au-pair åt för snart 30 år sedan har blivit pappa just idag :) En liten flicka född i Alaska välkommen till världen lilla Vienna <3

Nåja pallen var det :) här kommer lite bilder på den... Tyck gärna till, jag kommer nog att småfixa lite till på den i morgon men i stort sett är den färdig. Själva kulörerna tycker jag är perfekta för ändamålet. För att skita ner den lite tog jag lite mörk vax på. Ska ta kort i dagsljus i morgon. Det här var en test får nog till det bättre en annan gång 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar