Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2016

Ikea museum

Idag tog vi en riktig nostalgitur till Ikea museum jisses vilken tidsresa det var, har ni inte varit där så är det helt klart värt ett besök. 
För egen del förstår man att det där med inredning har funnits med ett tag min äldsta Ikeakatalog som jag kunde hitta just nu är från 1985  

-85, -95, -05

En dröm men ganska dyr sådan är att äga åtminstone en från 60-talet och en från 70-talet.


Sen fick jag ju mitt eget katalogomslag 2016,  känns riktigt gött 

2005 var ett par bekantas dotter med i katalogen som ges ut i MASSOR av länder, vill ju inte vara sämre än henne ;)

Den enda utländska katalog jag har är en amerikansk från 2006, jag tycker det är häftigt att allting heter likadant som på svenska med prickar o allt. Sen ser ju allt så billigt ut i dollar :)


Till sist vill jag visa 70-talsmontern på museet. Nog har det ändrats sig lite?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar