Summa sidvisningar

måndag 30 januari 2017

Lite smått o gott

Idag blev kaffestationen uppdaterad av mannen som överraskade med 4 nya supersnygga muggar, en plåtskylt som var som klippt och skuren för den platsen i både färg, storlek och motiv och mumsiga Cappucinokapslar så vi kunde dricka finkaffe. Sicken man jag har som vet exakt hur frugan tänker.
 Nu känns den klar så när som på en lampa och en annan kapselmaskin, lampan tror jag ska bli en klämspot men jag vet inte riktigt ännu.



Barskåpet som hängde här innan plockades ner och sattes upp i ett annat hörn uppgraderad med belysning



Sist men inte minst höll jag på att säga, ha ha för dessa är verkligen små :) Mannen i mitt liv var på veteranmarknad i lördags och köpte tre leksaksbilar till mig. Coola ska nog kunna få till något med dem vad det lider.
Lite konstig present kan tyckas men jag gillar alla möjliga saker :) 


1 kommentar:

  1. This turned out awesome Eva!! What a nice way to start the day and make coffee at your coffee station. Love your liquor cabinet and vintage cars too!

    SvaraRadera