Summa sidvisningar

måndag 24 april 2017

40000 besökare och en fågelholk

Först vill jag tacka alla besökare för att ni vill titta in till mig här på Evis på Hagalid idag har jag passerat 40 000 klick. Helt fantastiskt,  än är inte idéerna slut i mitt huvud så fler inlägg är att vänta här kommer ett till exempel :)
I helgen sågades det och slipades det hejdlöst här hemma och nu är allt klart. Allt är tillverkat av sånt vi hade hemma så priset för detta är 0 kr. Det bevisar att det inte behöver kosta en massa så fram med pyssellådan och brädhögen som ligger i boden och släpp loss fantasin.
Den sista holken blev en lite miniatyrvärld igen visst ser det lite mysigt ut? Har varit förtrollad av miniatyrer så länge jag kan minnas.

Mossan mellan plattorna är nån inte så god krydda vilken tur att den kom till användning

Ska försöka få till ett skorstensrör på sidan av huset
men har inte kommit på än vad jag kan använda
till det, förslag mottages tacksamt.



Vi brukade ha korgar uppe på kylskåpet innan men detta
kylskåpet är inte platt så jag formbyggde en "back" av pallbrädor som jag la
 uppochner gjorde två lådor och ställde där uppe.
 

 Perfekt till prytslar man vill ha nära men ändå ur vägen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar