Summa sidvisningar

tisdag 18 april 2017

Nytt köksbord

Våra möbler är inga dussinvaror precis och i ärlighetens namn har jag aldrig satt min fot på Miomöbler tex. I helgen började jag på ett nytt projekt som nu är klart så när som på ett par lager lack till. Detta hör nog till mitt bästa hittills om jag får säga det själv. Jag utvecklas hela tiden och nya idéer lider jag ju inte brist på ...

Före - hade genast en tanke om att en klocka 
skulle det bli i någon form

Målat med Rostoleumchalkpaint som ni kan hitta
på Happy Homes i Ljungby. Antracitgrå
torrborstat med Graphite och Duckeggblue.


Siffrorna är målade med schablon med
Duckegg och med en liten skugga 

med antiksilver

Hål med hylsor i koppar som man använder i vattenslang.
Nyckeln är från en gammal klocka


Ett lite större bord blev det också det är lite mer praktiskt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar