Summa sidvisningar

söndag 30 april 2017

Loppis

Idag var det dags för att hämta plantor som vi glömt nu i två helger superfina björnhallon som förhoppningsvis kommer att ge en massa goda bär. Kolla in Framtidsgården i Agunnaryd där kan man själv plocka sina bär och nu har han även så man kan köpa plantor som vi gjort idag 

Sen var vi ju också på Grytåsa loppis och fyndade diverse grejer. Ros-Marie som har det skrattade åt mig för att jag alltid går till gubbahörnet = bygg och verktyg. 
Sist vi var där hittade jag ju en superfin verktygslåda som nu är ett snyggt stilleben i uterummet.
Idag blev det en gammal vinkelhake ett par skruvtvingar en gammal lampfot och några hiskeligt fula glasunderlägg och sist men inte minst en uppladdningsbar limpicka guld värd när man donar.

Så otroligt fula men de ska ju så klart fixas till :)
70 tal skulle jag tro. Någon har alltså släpat med denna souvenir
 från Spanien och aldrig bemödat sig med att öppna förpackningen

Har så klart en tanke med denna oxå
vet inte om det blir bra
 men i mitt huvud blir det det 

Alltså hur snygga saker gjorde man inte förr!!

Min nya vapendragare en Rapid CG270

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar