Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2018

Garderob

Nu är garderoben klar i gästrummet så rummet ser lite mer färdigt ut nu ska det bara upp något över tv.n och gardiner och kanske en sänggavel men det kommer när vi kommit på hur det ska vara :)
 Lite roligt när jag skulle hitta handtag till den för jag var på skroten den absolut sämsta dagen blötsnö och klänning inte direkt lämplig klädsel att klättra runt där och dessutom gick vi runt i hans bodar där man fick leka den gamla leken inte snudda golv då det var att balansera på brädor och annat.
 Ett rör hittade jag iallafall.
Fredrik var snäll och monterade idag tur att han är så snäll och fixar allt jag kommer på.

Rörhållare i koppar blev perfekta handtagshållare



Garderobsbelysningen är min egenmålade tigermoth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar