Summa sidvisningar

tisdag 27 mars 2018

Perfect Home

Jag hade ju egentligen tänkt att jobba heltid med något kreativt och något som har med inredning att göra på något sätt. Men blev det andra vindar på den fronten och jag blev ekonomiassistent på heltid istället.

 Så för att stilla min nyfkenhet vad det gäller det andra jobbet så ska jag bli konsulent på Perfect Home som säljer i hemmiljö.
Har du lust att boka en visning hemma hos dig så hör av dig,  min provkollektion kommer om ca två veckor så efter det vill jag gärna ut och visa alla fina saker. 
Kolla in katalogen se länk nedan så länge,  beställa går fint att göra utan att ha ett party så klart redan nu.

Vill du hjälpa mig med att komma igång hör av dig 0733-295965 eller mejl 68evis@gmail.com eller via min facebooksida

katalog Perfect Home




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar