Summa sidvisningar

torsdag 2 maj 2019

Locker room

Allt började med en bänk på annons för 80 kr, hon som hade den sa att den behövde lite kärlek och kanske lite färg.
Jag gjorde tvärt om och skrapade bort en del och slipade så den fick patina istället. 


Min tanke var att  byta ut vårt plåtskåp i hallen till bänken och några krokar att hänga jackorna på.
Då kom Fredrik med den smarta idén om att göra det till ett vintage locker room. 
Jodå så att det var jag bara tvungen att börja med på en gång. Fredrik satt med fakturering och jag skruvade sågade och fejade, tvärtom vad vi brukar göra på jobbet, härligt och rättvist.

Resultatet blev riktigt bra ska till lite mer detaljer men det får växa fram efterhand.

Brädan som krokarna sitter på är en långsida från en
pallkrage som jag räddade från eldhögen


Vad tycker ni?


 Kan säga att skåpet är till salu nu 1500 kr





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar