Summa sidvisningar

söndag 23 juli 2017

Lite nya kläder

Vi har varit på lite semester med Fredriks mamma Berit några mysiga dagar i Helsingborg och Helsingör. Så himla skönt att komma iväg och minst lika skönt att komma hem.

Eftersom vi blivit bjudna på bröllop och 50-årsfester i augusti så ville jag ju ha något fint att sätta på mig och hittade en supermysig butik i Helsingör som heter Creme Fraiche där var det tilbud så det var bara att slå till.
Två tröjor/blusar ett halsband och en liten partyväska för 600 DKR tycker jag var ett bra pris.


Snygg rygg


Änglavingar på väska så klart :)

Som jag tänkt mig så passade det perfekt till min rosa skinnjacka

Gynpadojjor med roséskimmer köpta i Benidorm och ett par dösköna
ballerinaloafers från Wish funkar också till detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar