Summa sidvisningar

fredag 13 juli 2018

Ny cykel

Min man var så snäll och kom hem med den snyggaste cykeln ever! 
Jag har varit skeptisk till Biltemas cyklar men efter hur mycket jag använder cykel så håller den nog så länge jag kan komma upp på den.

 Den fick dock bekänna färg förra helgen i Kivik där gick det minsann både uppför och nedför.
 Faktum är att det är så mycket roligare att cykla om man har riktiga grejer min gamla spårade inte så hjulen drog åt olika håll skitjobbigt.


Visst är lådan snygg? Den köpte jag på Kiviks musteri då var den helt obehandlad men för att få den lite mer rustik fick den en splash av ättika som fått stå över natten med lite rostiga prylar i. Då får träet det här fina väderbitna utseendet.
Praktiskt med låda och cykelkorg man kan få med så mycket mer om man vill. T ex från skroten :)



Flaskan är också köpt i Kivik mousserande alkoholfri sommardricka.



Till sist bjuder jag på den stolta ägaren 
Pling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar